Web-sisällön esitys

FAQ serv-e-go Tuki ja viankorjaus

Sisältöjulkaisija

Voinko tarkastella asiakkaani asennusta milloin tahansa?

Kun asiakas on vahvistanut palvelun, voit tarkastella heidän asennuksensa yksityiskohtaista näkymää milloin tahansa kirjautumalla työkaluun. Jos kuitenkin haluat tehdä muutoksia asiakkaan...

Voinko tehdä muutoksia ilman asiakkaan suostumusta?

Ei, et voit tehdä muutoksia ilman asiakkaan etukäteen antamaa suostumusta. Kun asiakkaasi on antanut sinulle pääsyn työkaluun muutosten tekemiseksi, tehdyt muutokset tallennetaan ja lähetetään...

Pitääkö minun auttaa asiakasta koskien niitä tuotteita, jotka hän on itse lisännyt ensimmäisen asennuksen jälkeen?

Ei, tämä työkalu ei edellytä auttamaan asiakasta niiden tuotteiden kohdalla, jotka hän on päättänyt lisätä itse ensimmäisen asennuksen jälkeen. Sinulla on kuitenkin pääsy näihin tuotteisiin ja...

Voinko siirtää myynnin jälkeisen palvelun toiselle asentajalle?

Työkalu ei salli asennuksen siirtämistä toiselle asentajalle. Mutta TaHoma voidaan tarvittaessa määrittää toiselle asentajalle - uusi asentaja voi sitten tarkastella asennusta, kun latikko on...