Web-sisällön esitys

FAQ Pro app TaHoman rekisteröinti ja käyttöönotto

Sisältöjulkaisija

Mistä voin löytää TaHoman QR-koodin?

Katso TaHoma switchin ja TaHoma V2:n  QR-koodi laatikon alta. TaHoma Rail-DIN:n kohdalla QR-koodi löytyy kotelon etupuolelta.

En pysty skannaamaan TaHoman QR-koodia, mitä tehdä?

Jos et pysty rekisteröimään TaHomaa skannaamalla QR-koodin, voit syöttää 12-numeroisen PN-koodin, joka löytyy kotelon etiketistä.

Rekisteröintimenettely on kehittynyt, eikö asiakkaan sähköpostia enää annetakaan?

TaHoma Pro -sovelluksen kanssa asiakkaan kotelon rekisteröinti ei vaadi enää asiakkaan sähköpostia. Valinnaisesti voit antaa asiakkaan etu- ja sukunimen sekä työmaan tiedot...

Voinko edelleen tallentaa koteloita Somfy Pro -sivustolla?

Voit edelleen tallentaa koteloita Somfy Pro -sivustolla. Jos rekisteröit rekisteröit koteloita sovelluksen tai Internetin kautta, näet kaikki kotelot listallasi. 

Voinko liittää jo aktivoidun TaHoma-asiakkaan uudestaan?

Kun TaHoma-asiakas on jo aktivoitu, voit liittää tämän kuitenkin Pro-tiliisi TaHoma Pro -sovelluksesta sekä Serv-e-gosta. Tarvitset vain TaHoman PIN-koodin sekä asiakkaasi sähköpostin, joita...

Työmaalla tai asiakkaani luona ei ole Internet-yhteyttä, voinko siitä huolimatta tehdä käyttöönoton?

Vaikka Internet-yhteyttä ei ole käytettävissä,  voit ottaa TaHoman käyttöön paikallisesti. Suosittelemme kuitenkin, että käytät Internet-yhteyttä päästäksesi kaikkiin toimintoihin.

Miten voin poistaa asiakkaan laitteiston listaltani?

Asiakkaan laitteiston poistamiseksi listalta on katsottava kyseisen asiakkaan tietoja. Mene laitteiston tietoihin ja poista laitteisto sivun alalaidassa.