Hyvää uutta vuotta

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! Somfy on suljettuna Joulun ja Uuden Vuoden välisen ajan. Mikäli toivot saavasi vuoden...

Hyvää uutta vuotta

Hyvää uutta vuotta Kiitos kuluneesta vuodesta ja hyvästä yhteistyöstä! Toivotamme sinulle Loistavaa Uutta Vuotta! Somfy...

Voinko tarkastella asiakkaani asennusta milloin tahansa?

          Kun asiakas on vahvistanut palvelun, voit tarkastella heidän asennuksensa yksityiskohtaista näkymää milloin tahansa kirjautumalla...

Voinko tehdä muutoksia ilman asiakkaan suostumusta?

          Ei, et voit tehdä muutoksia ilman asiakkaan etukäteen antamaa suostumusta. Kun asiakkaasi on antanut sinulle pääsyn työkaluun muutosten...

Pitääkö minun auttaa asiakasta koskien niitä tuotteita, jotka hän on itse lisännyt ensimmäisen asennuksen jälkeen?

          Ei, tämä työkalu ei edellytä auttamaan asiakasta niiden tuotteiden kohdalla, jotka hän on päättänyt lisätä itse ensimmäisen asennuksen...

Voinko siirtää myynnin jälkeisen palvelun toiselle asentajalle?

          Työkalu ei salli asennuksen siirtämistä toiselle asentajalle. Mutta TaHoma voidaan tarvittaessa määrittää toiselle asentajalle - uusi...

Mitkä laitteet ovat yhteensopivia?

          Kaikki asiakkaasi TaHomaan liitetyt Somfyn tuotteet näkyvät tuoteluettelossa. Muiden merkkien tuotteet eivät näy luettelossa. Somfy...

Onko RTS-laitteiden ja io-homecontrol-tuotteiden välillä eroa?

          Kyllä, io-homecontrol-tuotteet antavat palautetta niiden kunnosta. Näitä tuotteita koskevat tarkemmat tiedot annetaan työkalussa. Somfy...

Jos käytän io-homecontrol-vastaanotinta, voinko seurata kaikkia langallisia tuotteita?

          Ei, tämän vastaanottimen avulla voit ohjata vain langallista moottoria radion ohjauspisteellä. Se ei kerää tietoja moottoreista. Näin ollen...

Ovatko muiden merkkien tuotteet yhteensopivia tämän työkalun kanssa?

          Ei, muiden merkkien tuotteita ei näytetä tuoteluettelossa. Näin ollen et voi käyttää tätä työkalua näiden tuotteiden...

Ovatko Somfy-konsernin muiden merkkien tuotteet yhteensopivia tämän työkalun kanssa?

          Ei, muiden merkkien tuotteita ei näytetä tuoteluettelossa. Näin ollen et voi käyttää tätä työkalua näiden tuotteiden...

Voinko nähdä asiakkaani ensimmäisen asennuksen jälkeen lisäämät tuotteet?

          Kyllä. Vahvistaessaan palvelua asiakas antaa sinulle pääsyn asennukseensa ja lisättyjen tuotteiden luetteloon rajoittamattomaksi ajaksi,...

Miten pääsen käyttämään työkalua?

          Voit käyttää työkalua suoraan Somfy Pro -sivustolta, kun olet kirjautunut sisään tilillesi. 

Kuinka voin tarkastella TaHoma-asennusta asennusluettelossani?

          Ensimmäinen vaihe on rekisteröidä asiakkaasi TaHoma Pro-tilillesi. Asiakkaan on sitten aktivoitava TaHoma, vahvistettava asentaja ja...

Voinko käyttää asiakkaani liitetyn asennuksen yksityiskohtaista näkymää ilman hänen suostumustaan?

          Ei, et voi seurata asiakkaasi asennusta ilman hänen suostumustaan. Näet luettelossa asiakkaan TaHoman, mutta sinulla ei ole...

Voinko käyttää tätä työkalua älypuhelimellani tai tabletillani?

          Työkalun käyttö on mahdollista vain Internet-selaimella. Sivusto on optimoitu tarkastelua varten tabletille tai tietokoneelle, jonka leveys...

Onko TaHoma asennettava asiakkaalleni?

          Kyllä. TaHoma on asennettava asiakkaallesi, ja siihen on liitettävä tuotteita. Internetiin yhdistetty TaHoma toimii linkkinä...

Onko TaHoma rekisteröitävä?

          Kyllä. TaHoma on rekisteröitävä Somfy Pro -sivustolla. Näin voit rekisteröidä TaHoman Pro-tilillesi. Kun kirjaudut työkaluun, voit...

Olen jo rekisteröinyt useita laatikoita Somfy Pron kautta. Näkyvätkö laatikot automaattisesti työkalussa?

          Kyllä. Kaikki Somfy Pro -sivuston kautta jo aktivoidut ruudut (jotka on siis jo linkitetty Pro-tiliisi) näkyvät työkalussa, kun muodostat...

Olen jo aktivoinut useita laatikoita Sofy-connect-sivustolla. Näkyvätkö nämäkin laatikot työkalussa.

          Somfy-Connect-sivuston kautta aktivoituja laatikoita ei ole linkitetty Pro-tiliisi, joten niitä ei näytetä automaattisesti. Nämä laatikot...

Asiakkaallani on jo TaHoma, ja haluan tehdä vianmäärityksen hänen asennukselleen työkalussa, onko tämä mahdollista?

          Sinun on ensin varmistettava, että asiakkaasi TaHoma on asennusluettelossasi. Jos se ei ole luettelossa, sinun on tehtävä yhteyspyyntö, ja...

Asiakkaallani ei ole vielä pääsyä uuteen TaHoma-sovellukseen, voinko päästä hänen käyttöliittymäänsä TaHoma Pro -sovelluksesta?

          Jos asiakkaalla ei ole pääsyä uuteen TaHoma-sovellukseen (sillä hänen kotelonsa ei salli sitä), et voi päästä hänen käyttöliittymäänsä...

Miten TaHoma liitetään Internetiin?

        Katso video  

En pysty liittämään TaHomaa Internetiin, mitä tehdä?

          Vaikka Internet-yhteyttä ei ole käytettävissä,  voit ottaa TaHoman käyttöön paikallisesti. Suosittelemme kuitenkin, että käytät...

Tuotteen yhdistäminen: valitse sovellus tai protokolla, mikä ero?

          TaHoma Pro -sovelluksen avulla voit yhdistää laitteita joko sovelluksen tai protokollan avulla. Jos olet alan asiantuntija, voit yhdistää...

Mitkä tuotteet ovat yhteensopivia ja voi liittää TaHomaan?

          Voit yhdistää paljon eri laitteita ja monia eri merkkejä : Somfy, Schneider, Atlantic, Danfoss, Velux, Sauter, Legrand, Hitachi, Philips ja...

Voinko kuitenkin liittää tuotteita TaHomaan ilman Internet-yhteyttä?

          Vaikka Internet-yhteyttä ei ole käytettävissä,  voit ottaa TaHoman käyttöön paikallisesti. Käytettävissä on vähemmän yhteensopivia...

Mistä voin löytää TaHoman QR-koodin?

          Katso TaHoma switchin ja TaHoma V2:n  QR-koodi laatikon alta. TaHoma Rail-DIN:n kohdalla QR-koodi löytyy kotelon etupuolelta.

En pysty skannaamaan TaHoman QR-koodia, mitä tehdä?

          Jos et pysty rekisteröimään TaHomaa skannaamalla QR-koodin, voit syöttää 12-numeroisen PN-koodin, joka löytyy kotelon etiketistä.

Rekisteröintimenettely on kehittynyt, eikö asiakkaan sähköpostia enää annetakaan?

          TaHoma Pro -sovelluksen kanssa asiakkaan kotelon rekisteröinti ei vaadi enää asiakkaan sähköpostia. Valinnaisesti voit antaa asiakkaan etu-...

Voinko edelleen tallentaa koteloita Somfy Pro -sivustolla?

          Voit edelleen tallentaa koteloita Somfy Pro -sivustolla. Jos rekisteröit rekisteröit koteloita sovelluksen tai Internetin kautta, näet...

Voinko liittää jo aktivoidun TaHoma-asiakkaan uudestaan?

          Kun TaHoma-asiakas on jo aktivoitu, voit liittää tämän kuitenkin Pro-tiliisi TaHoma Pro -sovelluksesta sekä Serv-e-gosta. Tarvitset vain...

Työmaalla tai asiakkaani luona ei ole Internet-yhteyttä, voinko siitä huolimatta tehdä käyttöönoton?

          Vaikka Internet-yhteyttä ei ole käytettävissä,  voit ottaa TaHoman käyttöön paikallisesti. Suosittelemme kuitenkin, että käytät...

Miten voin poistaa asiakkaan laitteiston listaltani?

          Asiakkaan laitteiston poistamiseksi listalta on katsottava kyseisen asiakkaan tietoja. Mene laitteiston tietoihin ja poista laitteisto...

En löydä erästä TaHoma-asiakasta listalta, mitä tehdä?

          Asiakkaasi TaHoma näkyy listalla vain, jos asiakas on vahvistanut sinut asentajaksi. Jos asiakas ei anna suostumusta, kotelo ei näy...

Olen rekisteröinyt yhden TaHoman, asiakkaani on sitten aktivoinut sen, mutta en löydä sitä listaltani.

          Asiakkaasi TaHoma näkyy listalla vain, jos asiakas on vahvistanut sinut asentajaksi. Jos asiakas ei anna suostumusta, kotelo ei näy...

Minulla ei ole pääsyä Somfypro-sivustolle, pääsenkö kuitenkin sovellukseen?

          TaHoma Pro -sovellukseen pääsee Somfy Pro -tunnuksilla. Jos et pääse  Somfy Pro -sivustolle, et pääse myöskään TaHoma Pro...

Haluaisin avata pääsyn muillekin yhtiöni henkilökunnan jäsenille, miten minun pitäisi toimia?

          Jos haluat avata pääsyn muillekin yhtiösi henkilökunnan jäsenille, sinun täytyy luoda alitilejä omasta Somfy Pro -sivuston tilastasi....

Näyttävätkö alitilit samalta kuin päätili?

          Alitileillä on sama käyttöliittymä ja pääsy samaan asiakaskotelolistaan kuin päätilillä.

Voinko käyttää sovellusta, jos minulla ei ole mobiiliverkkoa tai Internetiä käytettävissä?

          Sovelluksen avaaminen  ja käyttäminen edellyttää mobiiliverkkoa (3G/4G). Kuitenkin kun sovellus on avattu, jotkin toiminnot ovat...

Miten TaHoma V2 vaihdetaan TaHoma Switchiin?

          Koko asennus on tehtävä uudelleen, jos TaHoma V2 vaihdetaan TaHoma Switchiin.

Ylläpidetäänkö kodin liittymien hallitsemiseksi web-käyttöjärjestelmää?

          Ei, teemme koko ajan töitä TaHoma-mobiilisovelluksen aikaansaamiseksi. 

Pysyykö TaHoma-sovelluksen nykyinen versio saatavilla? Entäpä Conexoon-järjestelmään liittyvät sovellukset?

          Kyllä, nykyinen TaHoma-sovellus pysyy kaupoissa nimellä TaHoma Classic, jota ylläpidetään, koska TaHoma V1 -kalusto on yhteensopiva vain...

Pysyykö TaHoma Switch yhteensopivana RTD-antureille?

          TaHoma Switchin lanseeraukseen ei sisälly yhteensopivuutta laajentavaa suojausavainta. Pyrimme kuitenkin koko ajan löytämään näitä...