Web-sisällön esitys

FAQ SERV-E-GO Aktivointi ja asennus

Sisältöjulkaisija

Onko TaHoma asennettava asiakkaalleni?

Kyllä. TaHoma on asennettava asiakkaallesi, ja siihen on liitettävä tuotteita. Internetiin yhdistetty TaHoma toimii linkkinä asennustietojen käyttämiseen ja keräämiseen. 

Onko TaHoma rekisteröitävä?

Kyllä. TaHoma on rekisteröitävä Somfy Pro -sivustolla. Näin voit rekisteröidä TaHoman Pro-tilillesi. Kun kirjaudut työkaluun, voit tarkastella kaikkia Pro-tiliisi liitettyjä laatikoita.

Olen jo rekisteröinyt useita laatikoita Somfy Pron kautta. Näkyvätkö laatikot automaattisesti työkalussa?

Kyllä. Kaikki Somfy Pro -sivuston kautta jo aktivoidut ruudut (jotka on siis jo linkitetty Pro-tiliisi) näkyvät työkalussa, kun muodostat yhteyden, ilman mitään muita toimia.

Olen jo aktivoinut useita laatikoita Sofy-connect-sivustolla. Näkyvätkö nämäkin laatikot työkalussa.

Somfy-Connect-sivuston kautta aktivoituja laatikoita ei ole linkitetty Pro-tiliisi, joten niitä ei näytetä automaattisesti. Nämä laatikot on kuitekin mahdollista linkittää Pro-tiliisi myös...

Asiakkaallani on jo TaHoma, ja haluan tehdä vianmäärityksen hänen asennukselleen työkalussa, onko tämä mahdollista?

Sinun on ensin varmistettava, että asiakkaasi TaHoma on asennusluettelossasi. Jos se ei ole luettelossa, sinun on tehtävä yhteyspyyntö, ja asiakkaalle lähetetään sähköposti vahvistusta varten....